Foxhound Airsoft Os
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Ros igjen

Go down

Ros igjen Empty Ros igjen

Poste  GreyFox Tir Apr 08, 2008 4:51 pm

Vil rose "de nye medlemene" (som egentlig har vært medlem lenge nok nå, til å ikke refereres til som "de nye medlemene" Razz )

Dette dreier seg om

DarkFox / Espen
Hanstheman0 / Hans Christian
og
BrownDog / Ole Martin

De har vist særdeles god interesse for sporten, og har bedre statestikk på oppmøter, enn noen av dem som har vært medlem fra starten av.
De har også utviklet seg som spillere.

Hanstheman0 har virkelig blitt en dyktig sniper, som jeg ærlig kan si at jeg hater å møte i kamp, siden en aldri vet hvor han er, og du blir like overasket hver gang han sniper deg.
Jeg er glad vi har en så god sniper i klubben, som virkelig kan "plukke" fienden.
Jeg oppfordrer forresten til å skifte kodenavnet til noe mer passende for en sniper.

DarkFox har begynt å gjøre seg fortjent til kodenavnet rev.
Hans spillestil begynner å minne mer, og mer om hans elskede klubbleders, med både taktikk, og sniking.
Han har også begynt å ta mer vare på ammoen, og flinkere å vente til skuddet vil telle.
Han har en våpensmak av øverste hylle Very Happy

BrownDog har en litt annen spillestil enn de fleste i klubben, og med det mener jeg at han spiller i infanteri-stil.
Han sløser skudd som om det var snop, og har ingen frykt for å bli tatt, selv om det hørest negativt ut, er jeg meget glad for at vi har en av hans stil i klubben.
Siden store deler av klubben spiller på "stealth", er det høyst nødvendig å ha noen spillere som spiller i infanteri-stil, altså stormer rett mot fienden, og skyter som en galning.
Det som skiller BrownDog fra en vanlig "infaterist" er treffsikkerheten, og dyktigheten i det han gjør, i motsetning til en infanteri-soldat som egentlig ikke er noe spesielt god på noen områder, og er veldig gjennomsnittlig* er BrownDog faktisk en meget god skytter, som har vett til å ta cover når det er nødvendig, kan også nevne at han har et energinivå ingen andre i klubben har, selv ikke x-medlemet vårt PsychoMantis som har ADHD.
Vi trenger flere som BrownDog for å få større variasjon i spillestilen vår.
Forresten, så hadde BrownDog vært en ypperlig spiller av heavy support stilen, med en skikkelig MG som f.eks M249, da hadde han kunne spydd kuler med god samvittighet.

Alt i alt er jeg stolt over å kalle de nye medlemene våre Foxhound. pirat

Forresten, så er jeg meget spent på å se Rabbit, og de spillerene han holder på å verve inn i klubben, i aksjon.

*Vi snakker ikke om Norske infanteri-soldater.
GreyFox
GreyFox
Kaptein
Kaptein

Antall Innlegg : 174
Age : 34
Location : Os / Åsane
Registration date : 24.10.2007

http://www.foxhound-os.com/

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet