Foxhound Airsoft Os
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Tuning og reparering

Go down

Tuning og reparering Empty Tuning og reparering

Poste  GreyFox Man Mai 05, 2008 11:43 am

Hei folkens.

Om medlemmer i Foxhound får problemer med gønnere eller skal tune våpnene sine, så tar eg meg av det.

Som mangen av dere vet, så er det kun eg som fikser airsoft på ED Sport.
Så om dere får problemer med våpnene, så lever de til meg før dere leverer de inn på ED, i tilfelle det kan repareres uten ekstradeler.
ED skal begynne å ta betaling for reperasjon av airsoft (når det gjelder problemer med gearbox), fordi det rett og slett tar for lang tid å fikse (til å ha fri garanti), så poenget er : Om dere har problemer med airsoft-gønnere, fikser jeg det gratis (hjemme), men med en gang eg må åpne gearbox'en, vil eg ta en liten symbolsk pris, rett og slett fordi det er et helvetes arbeid å åpne en gearbox (den symbolkse prisen trenger ikkje å være penger, men kan også være tjenester osv.). Samme gjelder tuning, alt er greit, men åpne gearbox er mye arbeid Razz

Men men, Fra og med nå, skal denne tråden brukes til å hendvende seg til meg ang. hjelp med tuning og reparering.

Over og ut.
GreyFox
GreyFox
Kaptein
Kaptein

Antall Innlegg : 174
Age : 34
Location : Os / Åsane
Registration date : 24.10.2007

http://www.foxhound-os.com/

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet